Nie każdemu udaje się sprzedać mieszkanie w dobrej cenie w krótkim czasie. W większości przypadków sprzedaż musi warunkować niska cena, aby móc szybko zdecydować się na zakup takiej nieruchomości. Sytuacje, w których potrzebna jest pilna sprzedaż mieszkania, mogą być różne, jednak nie zawsze trzeba obniżać cenę mieszkania, tylko po to, by sprzedać w kilka dni nieruchomość. Co trzeba zrobić, aby szybko i dobrze sprzedać swoje własne M? O tym przekonamy się już za chwilę.
Firma skupująca nieruchomości
Kiedy brakuje chętnych na kupno mieszkania najlepszą metodą na szybką, sprawną i bezpieczną sprzedaż nieruchomości będzie nawiązanie kontaktu z firmą, która zajmuje się tym zawodowo. Skup mieszkań oferowany przez biuro nieruchomości to jedna z lepszych metod na sprzedaż mieszkania w dobrej cenie, ale także w błyskawicznym tempie. Firma, która skupuje nieruchomości, wyróżnia się ogromnym doświadczeniem i stale uzupełnianą wiedzą. Można wobec tego zaufać jej i wystąpić o przygotowanie wyceny online, która będzie jednoznacznie ofertą kupna. Taka propozycja kupna nieruchomości, jaka zostanie przygotowana przez rzeczoznawcę pracującego dla biura nieruchomości w Wągrowcu, to dokument niezobowiązujący, który w dodatku jest bezpłatny.
Zdalna sprzedaż nieruchomości
To nieprawdopodobne, ale obecnie mamy możliwość, aby sprzedać nieruchomość online. Taki proces oferuje biuro nieruchomości w Wągrowcu, który za sprawą internetowego formularza, otrzymuje zgłoszenia z pełnym opisem nieruchomości niezbędnym do przygotowania wyceny. Zdalna sprzedaż rozpoczyna się właśnie od przygotowania takiej wyceny. Pracują nad nią doświadczeni specjaliści, którzy mają z rynkiem nieruchomości do czynienia od dłuższego czasu. Po przeanalizowaniu wyceny przez klienta nadchodzi czas na decyzję. W większości przypadkach decyzja jest twierdząca. Ludzie zgadzają się na przeprowadzenie transakcji w takiej cenie, ponieważ jest ona bliska wartościom rynkowym. Konkurencyjne firmy działają nieco inaczej, proponując możliwie jak najniższą cenę, w tym wypadku mowa o uczciwej stawce.
Zdalna sprzedaż nieruchomości to także kontakt z klientem, o który bardzo dbają pracownicy biura nieruchomości w Wągrowcu. Tutaj można powiedzieć tylko tyle, że jest to kontakt rzeczowy, kulturalny i z pełnym zaangażowaniem. Nie ma tutaj przesady, można spotkać się z empatią i zrozumieniem, ale nikt nie owija w bawełnę. Jeśli nieruchomość nie spełnia wymogów, nie jest w centrum zainteresowań biura, wówczas zostanie przedstawione takie stanowisko oczywiście z wyjaśnieniem i w pełni kulturalnie.
Na temat zdalnej sprzedaży można także powiedzieć tyle, że wszelkie ustalenia omawia się za sprawą kontaktu telefonicznego lub mailowego. Nie oznacza to jednak, że nie będziemy mieli do czynienia z pracownikami firmy. Z pewnością taki specjalista poinformuje nas, że wymagana jest jedna wizyta w nieruchomości, w celu sprawdzenia jej przed podpisaniem aktu notarialnego. Jeśli porównać to do tradycyjnej formy sprzedaży nieruchomości, gdzie wizyt odwiedzających osób jest bardzo dużo, które nierzadko do niczego nie prowadzą, to jedna wizyta specjalisty może być bardzo komfortowa dla właściciela. Na tym sprawa zdalnej sprzedaży się kończy, ponieważ zarówno podpisanie umowy przedwstępnej, jak i aktu notarialnego związanego z przeniesieniem własności odbywa się już bezpośrednio i w pełni realnie.
O czym trwają debaty z biurem?
O kontakcie można mówić wiele. Biuro nieruchomości w Wągrowcu bardzo dba, by być stale w kontakcie ze swoimi klientami, odpowiadając na każde ich pytanie. Rozmowy z klientami odbywają się na zasadzie rozmowy telefonicznej, mailowej lub bezpośrednio, gdy pracownik biura zjawia się na oględzinach w mieszkaniu. Na pewno rozważane są kwestie związane z formą rozliczenia z klientem, wyborem terminu oraz miejsca do podpisania właściwej umowy sprzedaży, a także porusza się inne sprawy, chociażby te związane z przygotowaniem. Jeśli klient wykazuje chęć na szybką sprzedaż mieszkania i jest gotowy, tzn. opuścił już cztery kąty, ma wszystkie dokumenty i zgadza się na zaproponowaną cenę, wówczas nie pozostaje nic innego jak spotkać się u notariusza, aby podpisać dokumenty przeniesienia własności.
Nie każdy jest przygotowany. Zdarzają się trudności z kompletowaniem dokumentów. Pod tym względem można się uspokoić, ponieważ specjaliści z biura nieruchomości w Wągrowcu na pewno wyciągną pomocną dłoń. Nie dla wszystkich kompletowanie dokumentów jest łatwe i oczywiste, dlatego w razie trudności warto zadzwonić do przedstawiciela, który prowadzi naszą sprawę, aby interweniował lub doradził. Istnieje opcja upoważnienia pracownika do wyciągnięcia dokumentów w imieniu klienta dlatego, jeśli nie ma się możliwości samodzielnego wyciągnięcia zaświadczeń, warto skorzystać z takiej pomocy. Nie trzeba nikogo przekonywać, że wiążę się to niejako z przyspieszeniem transakcji.
Najszybsze transakcje, czyli takie, kiedy klient jest gotowy i zdecydowany mogą trwać nawet jeden, dwa dni. Wszystko zależy już od rezerwacji terminu w kancelarii notarialnej.
Chcesz sprzedać działkę? Sprawdź także skup działek
Koszty
Zaproponowana cena wykupu nieruchomości to nie jedyny koszt, jaki zostanie poniesiony przez biuro nieruchomości w Wągrowcu na podstawie kupna mieszkania. W dniu podpisania umowy tj. aktu notarialnego, w obecności urzędnika, przekazywane są pieniądze, najczęściej na konto klienta. Kiedy zostaną one zaksięgowane, wówczas klient ma obowiązek przekazania kluczy do danej nieruchomości. Po takim geście następuje chwila pożegnania z klientem, ale zanim wyjdzie się z biura notarialnego, trzeba jeszcze pokryć koszty notarialne. Te w całości pokrywane są przez firmę skupującą nieruchomości. Dla niektórych klientów jest to bardzo miły gest, ponieważ coraz częściej tego typu koszty dzieli się na obydwie strony. Dawniej koszty notarialne pokrywał jedynie kupujący, jednak obecnie odchodzi się od tego schematu. Można zauważyć, że biuro nieruchomości w Wągrowcu to profesjonalna firma, która trzyma się dawnych zasad. Koszty notarialne nie są wcale takie małe, dlatego warto ten fakt docenić.
Zobacz też opinie biura nieruchomości