Sprzedaj mieszkanie

Aby otrzymać ofertę zakupu, wypełnij formularz z informacjami o Twoim mieszkaniu.

  • 1 krok
  • 2 krok
  • 3 krok

 

Jeżeli zastanawiasz się, które agencje nieruchomości Rybnik, będą w stanie zapewnić Ci szybką sprzedaż Twojego mieszkania, jednocześnie dbając o Twoje bezpieczeństwo i rentowność całej transakcji, to nie musisz już dłużej szukać – odpowiedzią jest nasze biuro! W ciągu kilku dni, będziemy w stanie odkupić od Ciebie każdą nieruchomość: mieszkanie, dom, grunt, a nawet same tylko udziały w nieruchomości, jeśli to właśnie nimi dysponujesz. Nie obawiamy się żadnych, trudnych wyzwań, a za takie mogą uchodzić nieruchomości zadłużone, wymagające generalnego remontu, czy takie, które borykają się z innym problemem prawnym. Współpracując z nami, szybko zarobisz uczciwe pieniądze, a Twój problem odejdzie w zapomnienie. Chcesz wiedzieć, w jaki sposób osiągniemy ten cel? Wszystko opisujemy niżej!

Jak rozpocząć współpracę z naszym biurem?

 

Podstawową kwestią, jest oczywiście skontaktowanie się z nami, za pośrednictwem formularza kontaktowego. To właśnie wówczas, spotkasz się z fundamentem naszych sukcesów, który pozwala nam działać tak szybko i skutecznie – jest to przeprowadzana przez nas wycena nieruchomości. Celem zaoszczędzenia Twojego czasu, a także dla Twojej wygody, odbywa się ona w całości zdalnie, w oparciu o informacje, które prześlesz nam poprzez formularz. Naszą odpowiedź, wraz z wysokością proponowanej zapłaty, otrzymasz już w ciągu kilku godzin!

Jeżeli oferta, którą przedstawi Ci nasze biuro nieruchomości Rybnik, będzie Cię satysfakcjonować, wówczas będziemy mogli przejść do kolejnego etapu realizacji transakcji. Żeby mogła ona, zgodnie z naszą obietnicą, zostać sfinalizowana w ciągu kilku dni, będziesz zobowiązany do skompletowania kilku dokumentów. Nie martw się – poinstruujemy Cię dokładnie, co musisz zrobić, ale jeżeli jednak wolisz zostawić to zadanie nam, to również nie jest żaden problem. Wystarczy, że udzielisz nam swojego pozwolenia, a my załatwimy wszystkie formalności za Ciebie!

Trzeba jeszcze zwrócić uwagę na fakt, że nasza wycena nieruchomości, jest w całości bezpłatna i niezobowiązująca! Wynika stąd, że wystarczy się z nami skontaktować, by zaoszczędzić nawet kilkaset złotych, które w innej sytuacji, należałoby przeznaczyć na usługi rzeczoznawcy majątkowego. Co więcej, jeżeli okazałoby się, że nasza oferta Ci nie odpowiada, to możesz natychmiast, bez jakichkolwiek konsekwencji, porzucić dalsze rokowania. Współpracując z nami, nie musisz się niczego obawiać – napisz do nas, a o wszystkim się przekonasz!

Dlaczego współpraca z nami, opłaca się bardziej niż kooperacja z pośrednikiem nieruchomości?

 

Do naszego biura nieruchomości Rybnik, w dość dużej ilości zgłaszają się osoby, które zawiodły się dotychczasowym działaniem pośredników nieruchomości, z którymi współpracowały. Być może sam rozważałeś możliwość wejścia w taki alians – musimy Ci to szczerze odradzić. Rezultatem takiej współpracy, może być ogromna strata czasu, a nawet pieniędzy. Dużo lepiej jest od razu zgłosić się do nas. Dlaczego?

Przede wszystkim dlatego, że w odróżnieniu do naszej firmy, pośrednik nieruchomości za swoje usługi pobiera prowizję – wcale nie taką małą, jak mogłoby się wydawać. W przypadku wielu biur, możemy mówić nawet o 5% całkowitej wartości nieruchomości, co dla wielu mieszkań może oznaczać stratę nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych! Co więcej, pośrednik nie jest w stanie zagwarantować Ci tego, kiedy Twoja nieruchomość zostanie sprzedana, oraz czy w ogóle to nastąpi. My z kolei, zapewniamy Cię o tym, że odkupimy Twoją nieruchomość do końca tygodnia. Nie wierzysz? Napisz do nas, a zobaczysz, jak wiele możemy dla Ciebie zrobić!

Pożyczka pod zastaw, czy szybka sprzedaż nieruchomości w Rybniku?

 

Pożyczka pod zastaw nieruchomości to częsta praktyka w przypadku, gdy właściciel nieruchomości potrzebuje szybkiej gotówki od ręki. Odbywa się to na zasadzie wiązanej współpracy z bankiem udzielającym pożyczki. Pożyczka pod hipotekę, bo tak również nazywany jest ten proces, jest prostą czynnością. W momencie, gdy zaciągana jest pożyczka pod zastaw nieruchomości – mieszkania, działki lub lokalu, nakłada się na nią hipotekę. Oznacza to nic innego jak odpowiedni wpis do księgi wieczystej danej nieruchomości.

Wpis ten ma na celu prawne zabezpieczenie interesów obu stron – pożyczkodawcę jak i pożyczkobiorcę. W ten sposób bank lub inna instytucja upoważniona do udzielania pożyczki ma pewność, że nie będzie stratna na tej transakcji, ponieważ jej gwarancją spłaty staje się nieruchomość. Biuro nieruchomości Rybnik poleca się do usług.

Ważnym jest zaznaczenie w tym miejscu, że po zaciągnięciu pożyczki pod zastaw nieruchomości jej właściciel nie traci żadnych praw do jej zarządzania, a więc może z niej dalej korzystać. Możliwa jest także sprzedaż nieruchomości z hipoteką, przez co takie rozwiązanie potrafi wyciągnąć właścicieli z trudności finansowych w jakich się znaleźli. Sprzedaż nieruchomości z hipoteką jest jednoczesnym zabezpieczeniem spłaty kredytu hipotecznego, jednak właściciel przestaje być właścicielem danego mieszkania lub działki, przez co nie może już nią zarządzać ani z niej korzystać.

W przypadku, gdy terminowa spłata należności związanych z zaciągniętą pożyczką pod hipotekę jest niemożliwa lub utrudniona w znaczny sposób, bank może samodzielnie dysponować aktualną sytuacją nieruchomości. Jest to równoznaczne z tym, że bank lub inna instytucja, która udzieliła pożyczki i została wpisana przez notariusza do aktu notarialnego jako wierzyciel, może wystawić zadłużoną nieruchomość na sprzedaż.

Sytuacja ta może przysporzyć więcej kłopotów niż pożytku pożyczkobiorcom, ponieważ w przypadku pojawienia się kolejnych komplikacji związanych z ich obecną sytuacją życiową, narażają się na utratę dachu nad głową lub utraty praw do zastawionej nieruchomości.

Czy istnieje sposób na uzyskanie szybkiej gotówki, ale bez konieczności ryzykownego zastawiania swojej nieruchomości? Czy jest jakaś lepsza i bezpieczniejsza alternatywa?

Sprzedaż mieszkania z darowizny z naszym biurem

 

Załóżmy, że właściciel mieszkania już wie, komu chce je podarować. Zobacz, jak krok po kroku przepisać mieszkanie. Pierwszy etap to wycena nieruchomości. To niezbędny krok, który pomoże ustalić wysokość ewentualnego podatku. W tym przypadku trzeba skorzystać z usług rzeczoznawcy majątkowego. Inaczej byłoby, gdyby mieszkanie miało być sprzedane skupowi nieruchomości BNO. Skup mieszkań działa w ten sposób, że na własny koszt wycenia nieruchomość. Wystarczy, że właściciel zgłosi się do pracowników skupu, wyrażając chęć sprzedania swojego mieszkania. I zasadniczo niczym już nie będzie musiał się martwić, ponieważ wycena jest wtedy w pełni darmowa, a kolejne punkty transakcji przebiegają sprawnie i ze wsparciem specjalistów. Wracając do samego przepisywania mieszkania – zanim do tego dojdzie, trzeba zgromadzić dokumenty, w tym akt notarialny, potwierdzający własność. Jeśli już znajoma jest wartość nieruchomości, trzeba przeliczyć, jak duży podatek trzeba będzie opłacić (choć jak wiadomo, nie zawsze jest on konieczny i warto dobrać sposób przepisu na taki, który zwalnia z konieczności wnoszenia dodatkowych opłat). Za to pieniądze niewątpliwie przydadzą się do uiszczenia zapłaty za usługę notariusza, który przygotuje stosowny akt. Bez podpisanego aktu notarialnego darowizna (przepis mieszkania) będą zupełnie nieważne. 

Dokumenty potrzebne do sprzedaży

 

Trudno wyobrazić sobie pozytywne zakończenie przepisu mieszkania, jeśli pierwotny właściciel nie przedstawi aktu notarialnego potwierdzającego, że jest to jego własność. Ale czy akt notarialny to jedyny dokument, który trzeba przygotować, przygotowując się do przepisu mieszkania? Oczywiście, że nie. Jeśli komuś pomaga notariusz, to z pewnością przedstawi, co będzie potrzebne. Między innymi trzeba wykonać odpis księgi wieczystej nieruchomości. Uzyskanie dostępu do odpisu może trwać nawet kilak tygodni, dlatego lepiej nie zostawiać tego na ostatnią chwilę. Na spotkaniu z notariuszem każda ze stron musi dysponować dowodem osobistym, potrzebne jest także zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, dotyczące sytuacji podatkowej. We wszystkim chętnie pomoże nasze biuro nieruchomości Rybnik

Przygotowanie mieszkania do sprzedaży

 

Koszty home stagingu mogą być mniejsze lub większe, to zależy, czy do przygotowania nieruchomości zatrudnia się dodatkowe osoby, czy jednak działa w pojedynkę. Profesjonalista wystawi rachunek na minimum 150 złotych za samą konsultację, omówienie pomysłów. Jeśli potrzebne będzie wynajęcie firmy sprzątającej i naprawa kilku usterek, home staging może kosztować kilkaset złotych. W przypadku, gdy właściciel decyduje się na samodzielne przygotowanie mieszkania na sprzedaż, koszty są oczywiście niższe. Będzie potrzebował środków czystości i trochę wolnego czasu na porządki i ciekawą aranżację wnętrza. Inaczej przedstawia się kwestia kosztów, jeżeli mieszkanie wymaga odświeżenia w postaci malowania ścian. To większa inwestycja. Mimo to home staging z pewnością się opłaca, bo ładne, zadbane mieszkanie „przyciąga wzrok”. Łatwiej je sprzedać i to za naprawdę korzystną cenę. Dzięki odpowiedniemu home stagingowi potencjalny klient będzie czuł się w oglądanym mieszkaniu dobrze i z łatwością dokona w głowie wizualizacji danego wnętrza dostosowanego do swoich indywidualnych potrzeb. Nasze biuro nieruchomości Rybnik ma duże doświadczenie w takich sprawach.

Czy sprzedaż mieszkania może być utrudniona?

 

Istnieje wiele powodów, przez które sprzedaż nieruchomości może być utrudniona. Mieszkania, które mają zły stan techniczny, nie są łakomym kąskiem na rynku nieruchomości. Jeśli ktoś nie wie, co to jest home staging i jak przygotować nieruchomość do sprzedaży, może mieć dużą trudność w znalezieniu nabywcy. A przecież czasami tak niewiele trzeba, by odświeżyć wnętrze mieszkania. Bywają też inne powody, przez które trudno sprzedać dom, kamienicę lub mieszkanie. Chodzi o problemy finansowe (na przykład mieszkanie jest obciążone hipoteką) albo o naprawdę okropny stan techniczny, który zmusza do przeprowadzenia kapitalnego remontu, a nie nieinwazyjnego home stagingu. W takiej sytuacji jest jedno wyjście, trzeba takie mieszkanie sprzedać jak najszybciej dokładnie w takim stanie, w jakim jest. Bez dodatkowego zajmowania się upiększaniem. Czy da się tego dokonać? Wydaje się to mało prawdopodobne, ponieważ indywidualni klienci przykładają dużą uwagę do wyglądu i funkcjonalności mieszkania, sprawdzają jakość drzwi i okien, badają stan instalacji hydraulicznej i ogrzewania. Im więcej niedociągnięć zauważą, tym szanse na szybką i przede wszystkim korzystną sprzedaż są niższe. Jak sprzedać mieszkanie, rezygnując z przygotowywania go do tego i nie nastawiając się, że kupi go klient prywatny? Najlepiej przejrzeć to, co oferuje skup nieruchomości taki, jak nasz. W zasadzie nie ma mieszkania, które nie leżałoby w kręgu naszych zainteresowań. Zapraszamy serdecznie agencja nieruchomości Rybnik. Skupujemy nieruchomości do remontu, zadłużone, z lokatorami albo te, które znajdują się kiepskiej lokalizacji. Przejmujemy długi danej nieruchomości i uwalniamy od problemów poprzedniego właściciela. Rzecz jasna – wszystko odbywa się szybko i za gotówkę.

Jak pozbyć się spadku? Błyskawiczny skup nieruchomości w całej Polsce gotówką od ręki!

 

W momencie przyjęcia spadku, a w tym praw do nieruchomości, np. mieszkania, domu, działki lub lokalu, spadkobierca może nim swobodnie zarządzać. W zależności od ilości spadkobierców i wspólnej zgody każdego z nich, nieruchomość otrzymaną w spadku można sprzedać.

Sprzedaż nieruchomości odziedziczonej można przeprowadzić na własną rękę, wystawiając ją jako ogłoszenie. Jest to jednak nie tylko ryzykowne działanie, ale przede wszystkim czasochłonne. Lepiej skorzystać z usług biura skupu nieruchomości, który prowadzi skup mieszkań za gotówkę o różnym stanie technicznym, stanie prawnym, nieruchomości z problemami, nieruchomości z lokatorami, ale także mieszkania zadłużone. Zadzwoń i sprawdź, jaką ofertę dla Ciebie przygotowaliśmy!

 

Szybka obsługa na terenie całego kraju – sprawdź sam!

 

Musisz mieć na uwadze fakt, że nasz skup nieruchomości Rybnik, aktywnie działa na terenie całego naszego kraju, za pośrednictwem swoich filii. Jeżeli zatem posiadasz nieruchomość w Krakowie, wówczas nasz skup nieruchomości Kraków pomoże Ci podczas transakcji. Jeśli zaś chciałbyś sprzedać mieszkanie nad morzem, to dobrym wyborem może być nasz skup nieruchomości Gdańsk. Chodzi Ci o jakąś inną miejscowość? Nie martw się – tam na pewno również działamy! Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, a na pewno rozwiążemy Twój problem!

Szczęśliwa rodzina po etapie w którym szukam mieszkania

Łatwy i bezpieczny sposób sprzedaży mieszkania

Sprzedaj swoje mieszkanie bez wychodzenia z domu i zbędnych spotkań. W ciągu 1 dnia.

  • Szybka wycena
  • Jedna wizyta w mieszkaniu
  • Bezpieczna sprzedaż